in data 25-04-2022 21:30
Good morning,
I contact you to find out why I am unable to track my order (already paid on 16.04.2022).
It is not acceptable that more than ten days later you cannot see the status of the shipment or the actual availability.
Are there any problems with the shipment?
Don't have it available?
Why on the eBay site when I press the shipping tracking button ... do I get an error message?
If you have any problems, tell me, I will request eBay for the return of the money paid through PayPal.
I hope you can answer me as soon as possible, otherwise I will open a refund procedure on the eBay site and in PayPal.
I await news.
Ernesto Pexxxxxxxx
in data 25-04-2022 21:32
Buongiorno,
la contatto per sapere per quale motivo non riesco a tracciare il mio ordine (già pagato il 16.04.2022).
Non è accettabile che a più di dieci giorni non possa vedere lo stato della spedizione o della effettiva disponibilità.
Ci sono dei problemi per la spedizione?
Non lo avete disponibile?
Perchè sul sito eBay quando premo il tasto per il tracciamento della spedizione ...ricevo un messaggio di errore ?
Se avete problemi, ditelo, farò richiesta ad eBay per la restituzione del denaro versato per mezzo di PayPal.
Spero possiate rispondermi nel più breve tempo possibile, altrimenti aprirò un procedimento di rimborso sul sito eBay e in PayPal.
Attendo notizie.
Ernesto Pexxxxxx
in data 25-04-2022 23:18
ciao
mario