in data 25-07-2014 12:20
Salve ho acquistato un oggetto,
non funziona correttamente, ora il venditore accetta la restituzuione entro 7 giorni e mi ha unviato
delle spiegazioni per poterlglielo mandare senza che io paghi le spese, ma non mi è chiara
in particolare l'affrancatura, ho tradotto con google ma se vado in posta penso vogliano che io paghi la spedizione...
cito:
HI
Very sorry to hear your problem.
Will have to be a refund as i have none of these left
Please return to the address on the advert suing the envelope it came in, if you cut out my address on the invoice and tape over the top of your address and keep the postage paid stamp showing, just pop it in the post box and it will make its way back to me at no cost to yourself.
Please include a note with your ebay details, the reason for return and whether you would prefer a replacement or a refund to make processing your return a more positive experience for you.
Please return to: e qui l'indirizzo del venditore...
Poi in che modo devo segnalare a e.bay la restituzione?
Grazie.